پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
محمودی امام جمعه کنگان

حوزه/ حجت الاسلام محمودی رژیم کودک کش صهیونیستی را به تعبیر امامین انقلاب غده سرطانی دانست و بیان کرد: امروز به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری همه دنیا می دانند تنها راه نجات فلسطین، راهبرد مقاومت و مبارزه است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به روز جهانی قدس اظهار داشت: روز جهانی قدس تجلی وحدت و همگرایی امت اسلام در حمایت از فلسطین، انتفاضه و مقاومت و آزادی قدس شریف است.

وی روز قدس را یادگار بزرگ امام امت دانست و افزود: به برکت کار بزرگ آن مرد الهی، امروز روز قدس به یک جریان مستمر جهانی علیه صهیونیست ها و زمینه‌ساز تحکیم وحدت امت اسلامی تبدیل شده است.

خطیب جمعه کنگان به برکات روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: مردمی بودن نه به عنوان یک مسئله سیاسی محض، تبدیل شدن مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف به یک مسئله اسلامی، بین ادیانی و انسانی در دنیا، استکبار ستیزی، فراموش نشدن مسئله فلسطین به عنوان مسئله مهم و اصلی جهان اسلام و زنده نگه داشتن مقاومت در منطقه و دنیا از برکات مهم روز جهانی قدس است.

حجت الاسلام محمودی رژیم کودک کش صهیونیستی را به تعبیر امامین انقلاب غده سرطانی دانست و بیان کرد: امروز به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری همه دنیا می دانند تنها راه نجات از رژیم جعلی صهیونیستی، راهبرد مقاومت و مبارزه است.

وی با استناد به فرمایش نبوی در خصوص شنیدن صدای مظلوم و پاسخ دادن به ندای آن اشاره و با تشکر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: حضور گسترده امت اسلام در راهپیمایی روز قدس سرعت زوال و فروپاشی رژیم صهیونیستی را بیشتر کرد.

امام جمعه کنگان با بیان اینکه امروز به برکت مقاومت تنها رژیم جعلی صهیونیستی بلکه ارباب آمریکایی آن نیز رو به زوال است عنوان کرد: اتفاقات سیاسی اخیر در دنیا در حال عینیت و حقیقت بخشیدن به شعار جهانی "مرگ بر آمریکا" است.

حجت الاسلام محمودی در پایان با اشاره به گشایش های جدید در رابطه بین ایران و کشورهای عربی به ویژه عربستان و نگرانی رژیم اسرائیل از این موضوع گفت: رژیم اشغالگر قدس در حال حاضر با طوفان بی سابقه جنگ در چند جبهه مواجه و شاهد آشوب های داخلی و ضربه خوردن از حزب‌الله و جریان مقاومت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha